MENÜ
MyaMt2

Igazi harcos vagy?... Gyere mutasd meg mit tudsz... Vár rád egy új felfedezetlen világ...Csak "RÁD,, várunk!

Több játékvilág létezik és mindegyik több csatornával (CH) rendelkezik. Minden egyes világban létrehozhatsz egy karaktert, melyet csak abban a világban vethetsz be és fejlesztheted. Természetesen egyszerre csak egy karakterrel játszhatsz.
A meghatározott játékvilágokkal szemben te itt később váltani tudsz a csatornák között az általad létrehozott karakterekkel . A kijelölt csatornán belül más játékosokkal tudsz kommunikálni és velük együtt cselekedni, egymással, vagy egymás ellen harcolni és kalandokat átélni.
Azokkal a játékosokkal is tudsz azonban kommunikálni (chatten), akik ugyanebben az időben egy másik csatornán játszanak, és így pl. egy másik csatornán egy közös játékot beszélhetsz meg velük.
A játékvilágok közti kommunikáció és váltás azonban nem lehetséges.
Miután kiválasztottál egy játékvilágot (szervert) és egy csatornát, klikkelj az "OK"-ra, add be az ID-nevedet és a jelszódat és erősítsd meg klikkel a "Csatlakozás"-t .

Mielőtt egy új karaktert létrehoznál, ki kell választanod egy birodalmat a három közül. Ebben kezded el a játékot. Klikkelj ehhez a "Létrehozás"-ra.

Válassz ki egy birodalmat és klikkelj azután a "Kiválasztás"-ra. Így a karakterosztály listájába jutsz.

Négy karakterosztály áll rendelkezésedre, melyek különböző tulajdonságokkal rendelkeznek. Ezek a karakter harcban való viselkedését befolyásolják.
A grafikában pirossal jelölt gombbal tudod a karakterosztályokat kiválasztani. Ha a kívánt karaktered elöl áll, akkor a bal oldalon a négyzetben (zöld jelöléssel) tudod kiválasztani a kinézetét, és 1 illetve 2 között dönthetsz. Ezután a karakterednek egy nevet kell adni. Miután a nevet kiválasztottad, klikkelj a "Létrehozás"-ra, hogy "lelket öntsél a karakteredbe ". Az "Indítás"-ra egy klikkel rögtön belemerülhetsz a játékba.

 

 

Miután a játék betöltődött, megjelenik a karaktered a játékvilágban. Kattints a segítség gombra a képernyő bal alsó részén az alapvető dolgok megismeréséhez.

Nyomd meg az "I"-t, hogy a leltárba és felszerelésablakba juss. Kattints a kardra és húzd lenyomott egérrel a figura szimbolikusan ábrázolt karjára. Ugyanezt elérheted, ha a tárgyra kétszer kattintasz. Így fel tudod fegyverezni a karaktereidet a leltárból.
A vörös italok amiket a játék kezdetén kapsz automatikusan az első gyorsgombra lesznek helyezve. Amit oda raksz, azonnal tudod használni (a felszerelésablak megnyitása nélkül) a megfelelő gomb megnyomásával.

Nézz először körül és mozgasd a karakteredet (zoom=egérkerék). A jobb egérgombot tartsd nyomva, nézz körös körül és menj pár lépést. Valószínű látni fogsz más játékost, ellenfelet (Mobs) és computerrrel vezényelt barátot és kereskedőt. Ha a "ALT"-gombot megnyomod, akkor látod, hogy az ellenfél a közeledben pirossal van kiírva. Ez akkor is működik, ha kurzorral rámész az ellenfélre, vagy a "Játékopciók" alatt a "Nevet mindig mutatsd" funkcióra kattintasz. Ne félj, ezen a területen az ellenfél nem támad meg ok nélkül.

Menj el a falu kapujához, ahol a vadkutyák és a farkasok kóborolnak. Válassz ki magadnak először egy csoport vadkutyát. Az ellenséged mindig hármas csoportban lép fel és egyidőben támad.

Klikkelj egy vadkutyára, hogy elindítsd a harcot. A fenti kiírás mutatja neked, hogy egy 1. szintű vadkutya ellen harcolsz. Mivel te magad is az 1. szinttel rendelkezel, kerülj olyan ellenséget, amelyik jelentősen magasabb szinttel rendelkezik. Klikkelj a harcban ismét a kutyákra, melyeket elintéztél, vagy a "Tarolás"-ra a betűköz billentyűre. Vagy kijelölheted a fegyver iconon keresztül, alul a képernyőn az "Automatikusan támadni" funkciót - ebben az esetben a karaktered addig üti az ellenséget, amíg az meghal. Azután a következő ellenséget kell felkeresned.

A saját életenergiádat a bal oldali piros oszlopon a tudod szemmel tartani. Ha ez teljesen eltűnt, akkor a karaktered meghal, de tíz másodperc múlva feltámadhat. Mihelyt már nem harcolsz, akkor a karatered regenerálódik. Bármikor (harc közben is) megnyomhatod az "1" gombot, hogy megidd az egyik vörös italodat (regenráció).

Minél több ellenséget ölsz meg, annál több tapasztalat pontot gyűjtesz. Ezt a négy gömb mutatja ki az életenergia oszlopától jobbra. Ha mind a négy gömb teli van, akkor egy szinttel tovább jutsz. Minden megtelt gömb egy egy pontot jelent.

Ezekkel a pontokkal bizonyos tulajdonságokat tudsz felfejleszteni. Ehhez nyomd meg a plusz szimbólumot, vagy a "C" gombot. A ábrán látod, hogy egy karakterponttal rendelkezel. Ezt a pontot rendeld a négy tulajdonság közül az egyikhez úgy, hogy a plusz szimbólumra kattintasz. Ezáltal például szívósabb leszel (=több életpontot jelent), erősebb (=több kárt tudsz tenni) vagy ügyesebb (=jobban tudsz kitérni).

Gyakran előfordul, hogy az elleneség tárgyakat veszít el, ha egy csatában legyőzték. Ebben az esetben Yangról vagy tárgyakról van szó. Kattints rá ezekre a dolgokra, hogy fel tudd venni, vagy nyomd meg a "^", ha mellette állsz

A leltárodban ("I") ellenőrizheted, hogy mit birtokolsz. A szákmányolt Yangodat is kimutatja a leltárod, alul a jobb oldalon. A fegyverzetedet szintén itt tudod létrehozni és cserélni - ezen felül egyéb tárgyakat is kapsz a felfegyverkezésedhez, ha legyőztél egy ellenséget. Azonban nem tudsz minden egyes tárgyat létzrehozni, mert ezt befolyásolja az osztályodhoz és szintedhez való hozzátartozás.

Most harcolj tovább! Ha a tapasztalat gömbök megteltek, akkor egy következő megbízást kapsz.

A bevezetésünk végére értél. Most önállóan bevetheted magad a kalandokba. Még sokkal, sokkal több dolgot fedezhetsz fel - itt csak felületesn tudtuk bemutatni a lehetőségeidet.

Szavazás

Szerinted jobb lett ez az oldal mint a régi?
Sokkal jobb mint a régi!
Nekem a régi tetszett jobban =/
Asztali nézet