Több játékvilág létezik és mindegyik több csatornával (CH) rendelkezik. Minden egyes világban létrehozhatsz egy karaktert, melyet csak abban a világban vethetsz be és fejlesztheted. Természetesen egyszerre csak egy karakterrel játszhatsz.
A meghatározott játékvilágokkal szemben te itt később váltani tudsz a csatornák között az általad létrehozott karakterekkel . A kijelölt csatornán belül más játékosokkal tudsz kommunikálni és velük együtt cselekedni, egymással, vagy egymás ellen harcolni és kalandokat átélni.
Azokkal a játékosokkal is tudsz azonban kommunikálni (chatten), akik ugyanebben az időben egy másik csatornán játszanak, és így pl. egy másik csatornán egy közös játékot beszélhetsz meg velük.
A játékvilágok közti kommunikáció és váltás azonban nem lehetséges.
Miután kiválasztottál egy játékvilágot (szervert) és egy csatornát, klikkelj az "OK"-ra, add be az ID-nevedet és a jelszódat és erősítsd meg klikkel a "Csatlakozás"-t .
Mielőtt egy új karaktert létrehoznál, ki kell választanod egy birodalmat a három közül. Ebben kezded el a játékot. Klikkelj ehhez a "Létrehozás"-ra.
Válassz ki egy birodalmat és klikkelj azután a "Kiválasztás"-ra. Így a karakterosztály listájába jutsz.
Négy karakterosztály áll rendelkezésedre, melyek különböző tulajdonságokkal rendelkeznek. Ezek a karakter harcban való viselkedését befolyásolják.
A grafikában pirossal jelölt gombbal tudod a karakterosztályokat kiválasztani. Ha a kívánt karaktered elöl áll, akkor a bal oldalon a négyzetben (zöld jelöléssel) tudod kiválasztani a kinézetét, és 1 illetve 2 között dönthetsz. Ezután a karakterednek egy nevet kell adni. Miután a nevet kiválasztottad, klikkelj a "Létrehozás"-ra, hogy "lelket öntsél a karakteredbe ". Az "Indítás"-ra egy klikkel rögtön belemerülhetsz a játékba.
Miután a játék betöltődött, megjelenik a karaktered a játékvilágban. Kattints a segítség gombra a képernyő bal alsó részén az alapvető dolgok megismeréséhez.
Nyomd meg az "I"-t, hogy a leltárba és felszerelésablakba juss. Kattints a kardra és húzd lenyomott egérrel a figura szimbolikusan ábrázolt karjára. Ugyanezt elérheted, ha a tárgyra kétszer kattintasz. Így fel tudod fegyverezni a karaktereidet a leltárból.
A vörös italok amiket a játék kezdetén kapsz automatikusan az első gyorsgombra lesznek helyezve. Amit oda raksz, azonnal tudod használni (a felszerelésablak megnyitása nélkül) a megfelelő gomb megnyomásával.
Nézz először körül és mozgasd a karakteredet (zoom=egérkerék). A jobb egérgombot tartsd nyomva, nézz körös körül és menj pár lépést. Valószínű látni fogsz más játékost, ellenfelet (Mobs) és computerrrel vezényelt barátot és kereskedőt. Ha a "ALT"-gombot megnyomod, akkor látod, hogy az ellenfél a közeledben pirossal van kiírva. Ez akkor is működik, ha kurzorral rámész az ellenfélre, vagy a "Játékopciók" alatt a "Nevet mindig mutatsd" funkcióra kattintasz. Ne félj, ezen a területen az ellenfél nem támad meg ok nélkül.
Menj el a falu kapujához, ahol a vadkutyák és a farkasok kóborolnak. Válassz ki magadnak először egy csoport vadkutyát. Az ellenséged mindig hármas csoportban lép fel és egyidőben támad.
Klikkelj egy vadkutyára, hogy elindítsd a harcot. A fenti kiírás mutatja neked, hogy egy 1. szintű vadkutya ellen harcolsz. Mivel te magad is az 1. szinttel rendelkezel, kerülj olyan ellenséget, amelyik jelentősen magasabb szinttel rendelkezik. Klikkelj a harcban ismét a kutyákra, melyeket elintéztél, vagy a "Tarolás"-ra a betűköz billentyűre. Vagy kijelölheted a fegyver iconon keresztül, alul a képernyőn az "Automatikusan támadni" funkciót - ebben az esetben a karaktered addig üti az ellenséget, amíg az meghal. Azután a következő ellenséget kell felkeresned.
A saját életenergiádat a bal oldali piros oszlopon a tudod szemmel tartani. Ha ez teljesen eltűnt, akkor a karaktered meghal, de tíz másodperc múlva feltámadhat. Mihelyt már nem harcolsz, akkor a karatered regenerálódik. Bármikor (harc közben is) megnyomhatod az "1" gombot, hogy megidd az egyik vörös italodat (regenráció).
Minél több ellenséget ölsz meg, annál több tapasztalat pontot gyűjtesz. Ezt a négy gömb mutatja ki az életenergia oszlopától jobbra. Ha mind a négy gömb teli van, akkor egy szinttel tovább jutsz. Minden megtelt gömb egy egy pontot jelent.
Ezekkel a pontokkal bizonyos tulajdonságokat tudsz felfejleszteni. Ehhez nyomd meg a plusz szimbólumot, vagy a "C" gombot. A ábrán látod, hogy egy karakterponttal rendelkezel. Ezt a pontot rendeld a négy tulajdonság közül az egyikhez úgy, hogy a plusz szimbólumra kattintasz. Ezáltal például szívósabb leszel (=több életpontot jelent), erősebb (=több kárt tudsz tenni) vagy ügyesebb (=jobban tudsz kitérni).
Gyakran előfordul, hogy az elleneség tárgyakat veszít el, ha egy csatában legyőzték. Ebben az esetben Yangról vagy tárgyakról van szó. Kattints rá ezekre a dolgokra, hogy fel tudd venni, vagy nyomd meg a "^", ha mellette állsz
A leltárodban ("I") ellenőrizheted, hogy mit birtokolsz. A szákmányolt Yangodat is kimutatja a leltárod, alul a jobb oldalon. A fegyverzetedet szintén itt tudod létrehozni és cserélni - ezen felül egyéb tárgyakat is kapsz a felfegyverkezésedhez, ha legyőztél egy ellenséget. Azonban nem tudsz minden egyes tárgyat létzrehozni, mert ezt befolyásolja az osztályodhoz és szintedhez való hozzátartozás.
Most harcolj tovább! Ha a tapasztalat gömbök megteltek, akkor egy következő megbízást kapsz.
A bevezetésünk végére értél. Most önállóan bevetheted magad a kalandokba. Még sokkal, sokkal több dolgot fedezhetsz fel - itt csak felületesn tudtuk bemutatni a lehetőségeidet.
Szavazás